עוף אורגני – משק מלמד

תרנגולות המסתובבות חופשי ואוכלות אוכל אורגני הן בריאות יותר

זהו העוף שאנו מגישים אצלנו במסעדה.

ספק העופות שלנו הוא משק מלמד – משק לגידול עופות וירקות אורגניים השוכן במושב כפר הנגיד.

העופות במשק נהנים מתנאי מחייה מצוינים, הכוללים מרחב מחיה גדול, תזונה עשירה ומגוונת וטיפול מסור מצוות המשק. התפיסה של לול אורגני היא פשוטה: ככל שתנאי המחייה של התרנגולות טובים יותר, איכות הבשר וטעמו טוב יותר.

אריק מלמד, דור שני לחקלאים, שהקים את המשק בשנת 2008, חיפש מזון בריאותי לו ולבני משפחתו דבר אשר הוביל אותו למחקר מעמיק בנושא, בדיקת לולים אורגניים באירופה ובניית מתווה לגידול אורגני של עופות ארצישראליים.

"לעופות בלולים של אריק יש מרחב מחייה כזה שטרם ראיתי בלולים, התרנגולות אף מסתובבות בחוץ בחופשיות בקיץ. העופות לא מקבלים זרזי גדילה או תרופות במזון שלהם, ולמרות שהאישור האורגני בארץ לא מחייב, כ-30% מתזונת העופות שלו מורכבת מירק טרי שאריק מגדל בעצמו, ממש כמו שאוכלות התרנגולות בטבע. איכות העוף קשורה קשר הדוק לאיכות חייו. כדאי לכם לנסות את העופות האלו בזכות הטעם." (אורי מאיר צ'יזיק, שהקים את "המרכז להנהגת הבריאות", מתוך כתבה ב-ynet)

התרנגולות ניזונות מתערובת של גרעינים אורגניים – תירס, סויה, חיטה, שעורה ודורה ובאספסת אורגנית טרייה הגדלה במשק. הן אינן מקבלות אנטיביוטיקה, הורמונים וזרזי גדילה.

גידול העופות עומד בפיקוח של אגריאור ובתו תקן חי בריא. בעלי החיים חיים ברווחה ויש שקיפות מלאה ללקוח על אופן הגידול.

הבחירה להשתמש בעוף אורגני של מלמד היא חלק מהחזון של בורג' בנימינה להציע ללקוחותיה אוכל מקומי, איכותי, בריא ובתנאי גידול נאותים.

אם אתם מחפשים ארוחה טעימה, בריאה וידידותית לסביבה, בורג' בנימינה הוא המקום בשבילכם.

למידע נוסף באתר של משק מלמד

בורג' בנימינה בּוֹהֲרַיִים

אמיתי. מקומי. טבעי.

Call Now Button דילוג לתוכן